onsdag 7 november 2007

cars cars cars

Uppkörning, bilar, körkort, skyltar, helljus, halvljus.. är ungefär vad som snurrar i mitt huvud just nu. Det är det enda jag tänker på och det enda jag pratar om känns det som. Och på fredag är det dags igen. Och jag kanske inte borde skriva det här i bloggen, det kanske var det som gick snett förra gången, men vafasen. Idag hade jag "lilla uppkörningen" på körskolan, vilket var extremt bra och skönt att göra! En generalrepetition liksom. Det är ett par grejer jag ska tänka på men framförallt sova ut innan, äta en stadig frukost, fokusera och hålla tungan rätt i mun. Det är lättare sagt än gjort att få allt perfekt inom loppet av ynka 30 minuter. Men det känns trots allt mycket bättre inför den här uppkörningen, känner mig säkrare och lugnare. Så nu vill jag att alla som läser håller tummarna för mig på fredag klockan halv tolv! Okej!? /Siri

1 kommentar:

rbrt sa...

*håller tummar*