torsdag 15 november 2007

Toffel Toffla Tofflor

Måste säga att det var väldigt vad fattigt med kommentarer det var på sistone. Man kan ju undra om det är någon som läser den här bloggen...........
Sitter här i datasalen ikväll igen när Agnes övergivit mig för storstan. Vi fick klara oss utan henne idag när vi försökte sy ihop nya klädesplagg av gamla som vi köpt in för skolpengar på kupan. De blev väl halvdana, men de duger. Ju senare på dagen det blev dessto mer utflippat blev det i alla fall så det kan bli en kul fotosession imorrn.
Tofflan är fotad på stora Karlsö och scannad idag.. om nån är intresserad............. /Siri

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag foljer er blogg slaviskt. ett forslag ar att ha fler cliffhangers sa det blir lite action, det brukar locka tittare eller i detta fall lasare. och sa vill jag se en bild av agnes tatuering!

Agnes sa...

Haha, yes, nån föll för mitt självömkande inlägg! Hm, ja. Får försöka skapa lite mer spänning här då alltså och kan lova att en fantastisk bild av agnes tatuering kommer upp inom en snar framtid..... !!! (dramatiskt nog? hehe)

Anonym sa...

jag läser också och vill träffas nästa gång ni är i sthlm.

rbrt sa...

jag kollar den juh! men kommentarer är väl bara för till för ditt bekräftelsebehov...och du vet ju redan att du tar bra bilder. ;)