tisdag 25 september 2007

Baggauktion i Sjonhem.

Idag var jag på baggauktion, det var jättespännande! jag kan ju med gott samvete säga att jag aldrig varit med om något liknande. Den dyraste baggen som jag såg auktioneras ut fick ett pris på 25.000 kr, inte dåligt. Jag förälskade mig lite i en bagge med vit nos men eftersom den inte var helt rasren så gick den bara för 3.500 riksdaler, då kliade det i fingrarna. Ni kanske förstår själva varför det skulle varit en riktigt dålig idé att köpa den.


Visning, man fick gå runt och klappa på fåren, yay!


Det är mycket man inte vet om sina vänner.. Förklara dig, Erika?


Söta får på visningen.


Såhär såg auktionen ut.

Agnes

1 kommentar:

Erika sa...

schysst extraknäck liksom. erik är mitt alias så slipper man frågor...
du kan fråga siri mer, hon köpte ju sin kamera av mig eeh förlåt erik sjödin..