onsdag 5 september 2007

Kontaktkarta

Jag hoppas att ni observerade den rosa bilhunden (Erikas avskedsgåva till mig) uppepå min toalettspegel där den inväntar sitt öde att åka runt i mormorsbilen, och även Ingmar Bergmans filt som numera är ganska noppig men ändå fick följa med.
Idag har jag upplevt Hemses dark side. Det var coolt. Alla på vägen till och från affären med undantag för några Folkanelever var extremt excentriska. Men snälla och harmlösa. Inavel is the shit.
Sen tänkte jag att ni skulle få några bilder av Agnes också, och samtidigt ett smakprov från min första kontaktkarta!




Den första bilden föreställer Agnes när hon är på väg ut ur tygaffären där vi köpt lite tyger till bord och sånt. Den andra är Agnes vid infarten till skolan och på den sista sitter hon i allrummet på vår våning (som vi praktiskt taget tagit beslag på själva)

Klart slut

/Siri

Inga kommentarer: