måndag 24 september 2007

Folk som dricker mjölk.

Jag har börjat bli mer och mer äcklad av folk som dricker mjölk. Nu talar jag inte om en skvätt i kaffet eller så utan folk som bäljar i sig det som om det vore vatten (eller någon annan mer passande dryck för en människa över typ 10 år). Det är verkligen en helt irrationell känsla, det är jag medveten om. Antagligen grundar den sig i att jag själv skulle må fysiskt dåligt om jag drack så mycket mjölk. En annan anledning till att det äcklar mig är att jag försknippar det så starkt med för gamla barn som ammar och då vuxna människor som dricker mjölk.. uuuh. Det värsta är att ju mer jag tänker på det desto äckligare finner jag det, matsalen är lite jobbig att vistas i då.
Om någon som läser skulle ta illa upp så ursäktar jag mig redan nu, jag vet att det är jag som är knäpp men är det inte lite äckligt att tänka att det ni klunkar i er kommer härifrån?

Agnes

3 kommentarer:

Viktor sa...

you go jag håller helt med! mjölk är crap. fast jag gillar kor..

familjen sa...

verkligen sant och kul. skrattar fortfarande.

Agnes sa...

Jag gillar också kor! men mjölk är bara.. konstigt.