torsdag 11 oktober 2007

En kommentar senare

Okej, då kan vi fortsätta. Och det har hänt mycket sen senast vill jag lova. Fotoklassen har hållt på med fotogram i mörkrummet, vi har lärt oss mer om hur man fotograferar med blixt (och det är inte världens lättaste), Lars Tunbjörk var här hela dagen igår och pratade och visade bilder och idag har vi haft en liten genomgång av Macdatorerna. Det är nästan så mycket på en gång att jag inte vet var jag ska börja. Känner mig inspirerad åt alla håll och kanter!
Agnes har fattat misstankar om att ha fiskallergi eftersom hon fått reaktioner efter frukosten flera gånger nu. Det är antagligen omega 3-smöret som gör det så nu har hon ett eget smörpaket i köket som det står Agnes på. På folkhögskola är man så personliga. Hon har fortsatt väva och sticka och idag är hon i Visby med klassen så jg får klara mig själv...
(Bilden är ett fotogram som jag kontaktkopierat, alltså inverterad färgerna på så att de blir "rätt" och inte negativa)
/Siri

2 kommentarer: