onsdag 31 oktober 2007

Spinning (nej, inte träningsformen..)

Idag har varit en mycket påfrestande dag för mitt humör. Vi har nämligen hållit på med spinning den här veckan, gårdagens sländspinning gick galant men spinnrockarna var en annan historia. Första två timmarna av dagen satt jag bara och svor för ingenting fungerade och det gick så långt att jag bestämde mig för att aldrig mer försöka på att spinna (ni som känner mig vet att jag vill vara bra på någonting från början annars så får det vara). Men precis innan lunch så fick jag in snitsen och lyckades faktiskt spinna ett helt ok garn, när jag kom tillbaka från lunchen var denna nya talang som bortblåst. Så där satt jag och svor och trasslade när jag tillslut fick in det i händerna och då var jättekul, det blir lite ojämnt såklart men om jag får höra någon av er nämna det när jag stickat en mössa eller vad det blir så kommer jag tyvärr behöva strypa er med mitt handspunna garn.

Agnes (som luktar får)

4 kommentarer:

Viktor sa...

spinning jenny........








liksom..

Agnes sa...

Söndertjatad av alla gymnasielärare i typ.. europa?

Agnes

Agnes sa...

haha, vi pratade om den igår! apropå spinning dårå.. great minds think alike! eh. heh

Viktor sa...

haha nice! yes!