söndag 28 oktober 2007

You are the light

Nu är jag hemma i Hemse igen! Hur kul det än har varit i Stockholm så var det ändå skönt att komma hit. Jag bara spänner av så fort jag sätter min fot på Gotland. Det är så underbart att vara lantis, jag tror jag stannar här.
Häromdagen vaknade jag upp och gick nästan i sömnen fram till min cd-hylla för jag var bara tvungen att höra en låt. Helt sjukt, tror jag aldrig har varit med om det förut, måste ha drömt om den eller nåt. Jag tror i alla fall att det var starten på min andra Jens Lekman relapse. Den här låten är så extremt bra och jag blir bara helt glad. Ville bara dela med mig av det; så lyssna och njut! /Siri

1 kommentar:

Anonym sa...

helt stört, du lyckas få mig att erkänna att en låt med jens är bra. iof. jag kan ju vara anonym....;)