söndag 3 februari 2008

Helgens gotlänningar:





3 kommentarer:

Anonym sa...

Helgens snyggaste gotlänningar! Snyggt tyg bakom Siri också. Och Kalle ser ut att ha värsta polisongerna.

Agnes sa...

Tack! det är i mitt rum, jag har det på väggen. Kostar typ 70kr/m på birgits!

Agnes

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft det trevligt!

I Berlin är allt bra. Idag var det så varmt så jag kunde ha adidasjackan öppen! Men så fint väder har vi inte varje dag, det har nog regnat 60% av två veckor nu.

Tyskan går framåt och mitt sällskap i skolan har gjort att jag i princip är vegeterian nu, helt okej.

Jag saknar min symaskin lite. Här är alla så pyssliga och jag har en kompis som målar en massa, allt från graffiti till vanliga tavlor... jag vill också pyssla!

Nu ska jag sluta babbla och gå och göra lite läxor.. eh...

Tschüssie! =)