tisdag 29 januari 2008

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag; tror jag...

De senaste dagarna har gått i förbi i rasande fart. Har varit väldigt fokuserad och knappt ens lämnat skolområdet sen i söndags. Då hälsade jag på Magnus och Tineke i Garda. De har köpt en jättefin 1700tals gård där. Maten var gudomlig och det var trevligt med umgänge som påminner om hemma och familjen och överhuvudtaget om världen utanför Folkan.
Igår modellade Agnes för mig i studion. Det blev superfint! Bilden kommer upp när vi har redovisat uppgiften (att välja en bild och försöka kopiera exakt samma ljus). Det är riktigt kul att leka med ljus och färger.. Tror jag gör rätt i att söka KY i Gamleby. (rimmar!)
Nu ska vi äta vår sedvanliga gourmetmat i matsalen (även kallad bamba av göteborgarna, obegripliga människor) och sen är det filmvisning i klassrummet, Control, tjoho!
/Sirp.

Inga kommentarer: