lördag 26 januari 2008

Tillstånd: förvirring


Här sitter jag och äter ostbågar och förfestar lite smått i min ensamhet. Idag har vi haft fem föredetta hemsefoto-elever här. De har berättat om skolorna de går på nu; HFF (Högskolan För Fotografi i Göteborg), Nordens Fotoskola - Biskops Arnö och KY-linjen på Gamleby Folkhögskola. Jag trodde jag hade gjort den perfekta planen efter mitt handledningssamtal med Katarina, men den här informativa dagen vände verkligen uppochner på alltihop. Har bestämt mig för att söka KY-utbildningen i Gamleby med inriktning mode och reklam och Biskops Arnö. Slänger nog iväg en ansökan till SU också, konstvetenskap eller bara nån enstaka kurs. Sen får vi se om jag kommer in nånstans och vad jag känner för då. Är i alla fall pepp på att göra ansökningsbilder! 
   Nu ska jag slita mig från ostbågarna, göra mig i ordning och åka till Mats för ikväll är det fest. Love y'all. /Siri

2 kommentarer:

Anonym sa...

Agnes kusin Kajsa gick där förra året. På Gamleby alltså.

Anonym sa...

Man tror att du äter massor av ostbågar men så ser man att det är en pytteliten marimekkoskål! FUUUSK! Plus att cheezballz är bättre och påminner iaf mig om Gotland. Puss