tisdag 1 januari 2008

we are the sleepyheads

Nu är det januari! Äntligen! Nu kan det bara bli bättre.
Det var verkligen mysigt igår. Middagen var supergod, fyrverkerierna sedda från Västerbron i snöblandat regn var helt okej och vi tog Jims sing star-oskuld. Eftersom jag envisas med att fota analogt på lovet kan jag inte lägga upp några tokroliga bilder från igår.. Tror de blev väldigt surrealistiska, = mörka och suddiga.
Idag har varit slappaste tisdagen. Jag har haft Sara, Otto och Björn här på fika och sen tog Calle med sig pizza till middag! Nu är vi lite lagom sysslolösa och zappar lite på stora teven.
S

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Hemsebor! Jag håller till på norra Gotland och råkade hitta er blogg därför att jag sökte på ”alpacka”. Jag har stort nöje av att läsa om hur ni tar er in i det gotländska samhället :-)

Jag råkade också tipsa gotlandska.se om er blogg, så nu finns ni med i deras blogglista.

Agnes sa...

Oh my! Vilken ära :)
Kul att du gillar bloggen!
Att ta sig in i det gotländska samhället är inte det lättaste alla gånger men det känns grymt bra att vara accepterade gotlandsbloggare!!