tisdag 8 januari 2008

Tiden går fort

Jahopp, då var vi tillbaks i Hems(k)e... Fast det känns inte så hemskt. Än i alla fall. Vi har fått ett superbra schema för veckorna fram till praktiken. Vi ska göra en hel massa roliga saker; bildspel, studiojobb, storformat och ljussättningsworkshop bland annat. Den sistnämnda ska vi ha med en tjej som heter Madeleine Söder och det är hon som har tagit den här bilden.
För alla som vill komma och hälsa på oss innan jag drar till Tel Aviv är det helgen 8-10e februari som gäller. Vi utlovar fest till er ära och uppplockning vid färjan!
Puss på er
Siri

4 kommentarer:

Erika sa...

nice! jag tror jag kommer frågan är om jag får med mig my, hon kommer hem den 6:e men vi håller tummarna! idag ska jag klippa mig! ah. bordeman boka båt nu då?

Agnes sa...

åh vad trevligt!
vi får försöka peppa my.
boka 21 dar i förväg så blir det billigt och bra!

Anonym sa...

Halla!
Det ar klart jag kommer!
boka at mig med!
Puss
My

Agnes sa...

Åh gulle! Underbart! Puss